piątek, 4 lutego 2011

let's try it on my own

Jako iż moje kolano nie pozwala mi już na regularne uczęszczanie na jogę i aerobik, postanowiłam kupić płyty i co jakiś czas poćwiczyć w domu, co by do końca nie zesztywnieć.



Wybór wcale nie był łatwy, ale postawiłam na dwupak. Jedna płyta to Joga, druga Stretching (wydawnictwo Chic). Koszt to ok. 20 zł + przesyłka. Nie wiem jakim cudem (chyba w trakcie zamawiania dostałam jakiś rabat) ale zapłaciłam za całość jakieś 15 zł.. (sklep KDC) Poziom ćwiczeń na obu płytach można określić jako podstawowy, nie ma tam bardzo skomplikowanych pozycji, chodź i tak można się zmęczyć! :) Plusem jest to, że ćwiczenia pokazują dwie Panie, główna prowadząca wersję nieco trudniejszą, druga wersję dla mniej zwinnych ;) Joga trwa ok 50 min, można tu wyróżnić: tzw. Powitanie słońca - podstawowe pozycje, Kondycja i kształtowanie ciała - ćwiczenia w pozycji siedzącej, stojącej i leżącej. Stretching natomiast (który bardzo przypomina mi szeroko rozumiany aerobik) to w sumie ok 90 min. ćwiczeń, które podzielone są na kilka tematycznych grup, takich jak np: idealna sylwetka, ćwiczenia na nogi, pośladki, biust, brzuch czy szyję. Jest wzmianka również o odżywianiu i naturalnej pielęgnacji twarzy domowymi maseczkami (razem z przepisami na ich wykonanie). Jak dla mnie ok. No to idę ćwiczyć!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...