wtorek, 14 lutego 2012

Z cyklu: Fabryka Przyjemności - dwa w jednym..




Kto lubi czekoladę? Łapka do góry!
Kto w dzieciństwie lubił lentilki? Łapka do góry!

Nie wiem jak wy, ale ja obie łapki mam w górze :)
Dziś chciałabym przedstawić Wam czekoladę, która łączy dwa w jednym :)
Milka, „Dare to love”:


Na sam widok tej czekolady pojawia mi się uśmiech na twarzy :) jest to związane po pierwsze z lentilkami – swoistym symbolem dzieciństwa oraz samym opakowaniem – nie wiem czemu ale opakowania Milki zawsze mi się podobały :)
Jednak wróćmy do meritum.
Czekolada jak bardzo słodka, jak dla mnie za słodka, co ma w zasadzie i plusy – zjemy dwie kostki a nie dwa paski na raz :)
Wielkim plusem są zanurzone kolorowe draże, które wprowadzają do czekolady chrupkość.


Czekolada ma 100 g, a jej koszt to ok. 3,80 zł.
Myślę, że będzie to dobra propozycja dla dzieci, które lubią  „bajeranckie” słodycze i dla których każda ilość cukru we krwi nie stanowi problemu.
Jeśli Wy również lubicie zasłodzić się na maksa, spróbujcie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...