piątek, 10 lutego 2012

Z cyklu Fabryka Przyjemności: plum, plum, plum...



Post o zabarwieniu alkoholowym, więc tylko dla dorosłych ;)

Lubicie piwo?
 Ja nie każde, choć najbardziej owocowe.

Pewnego razu będąc w Leclerku, na stoisku alkoholowym zobaczyłam piękny kolorowy karton.
Od razu przykuł mą uwagę, od razu podeszłam by wybadać co to.
Pudełko kryło w sobie 4 smakowe piwa i się skusiłam.


Plum plum - jabłko, malina, imbir i śliwka.
Nie było by w nich nic nadzwyczajnego i raczej bym się nie skusiła, gdyby nie piwo śliwkowe, którego wcześniej chyba nie widziałam.


Puszki wizualnie podobają mi się nieco mniej niż karton, który od razu rzuca się w oczy i przyciąga uwagę.
Smak niestety mnie rozczarował, jest mało wyczuwalny, dosyć sztuczny i miałam problem żeby zawartość puszki wypić do końca.
Jeśli chodzi o piwa smakowe zostanę przy ulubionym smaku cranberry :)


Cena za opakowanie to ok. 10 zł.
Piwo produkuje Browar Namysłowski, a po szczegóły możecie zajrzeć na stronę producenta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...