piątek, 2 marca 2012

Open'er 2012 - Gogol Bordello, Bloc Party, Janelle Monae, Public Enemy

Dla tych, dla których muzyka to szał ciał :) 
 
Gogol Bordello
Na koncercie tej grupy byłam w 2008 r., w ramach Przeglądu Piosenki Aktorskiej.
Był to jeden z tych koncertów, w trakcie których nie da się spokojnie stać, a po 5 minutach kolka i zadycha gwarantowana.
I mimo, że zespół był mi wcześniej obcy, że na myśl o ludowo-światowo-wieśniaczej (tak, tak to trzeba określić :) muzyce ma noga ani drgnęła – to był to koncert, który do dziś wspominam.
Jeśli lubicie mega energetyczną muzykę, zmieszaną z niekonwencjonalnością i wielokulturowością, jeśli lubicie szaleć w rytm muzyki – pójdźcie! 




 
Block party
Grupa z rodzaju „ogólnie może być, lecz na żywo dają czadu!”
I tak było w 2007 r., gdy po raz pierwszy wystąpili na festiwalu.
Tak jak słuchana z głośników jest dla mnie po prostu ok., tak uważam że grają na żywo jak mało kto (ciary mam na plecach jak sobie wspominam ten koncert :) energia, moc, charyzma i to co chyba najważniejsze w koncertach na żywo – świetny kontakt z publicznością.
Grupa zupełnie inna niż Gogol Bordello, ale dobra zabawa również gwarantowana!




 
Janelle Monae
Jej hity chyba każdy zna, choć nazwisko może wydawać się obce.
Piekna pani, o pięknym głosie, stanowiąca mieszankę chyba wszystkich największych solistek r’n’b, soulu i popu, począwszy od Nneki skończywszy na Beyonce.
Jestem bardzo ciekawa jej występu.




Public Enemy
Jeśli ktoś lubi stary rap, hip hop i te sprawy, niech się cieszy, bo ja niespecjalnie.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...