sobota, 10 marca 2012

Sole do kąpieli Organique


Dziś będzie o solach do kąpieli firmy Organique.
W mym posiadaniu znalazły się: Magnolia, Pomarańcza z chilli oraz Grecka:


Na początek opis producenta ze strony www.:

"Wyjątkowe naturalne sole do kąpieli z dodatkiem składników najwyższej jakości: ziół, oliwy z oliwek i olejów eterycznych sprawiają, że kąpiel przestaje być zwykłym zabiegiem higienicznym. Kąpiel w aromatycznej soli ma zbawienne działanie nie tylko na duszę, ale również na ciało - wpływa na cały organizm: łagodzi bóle mięśni i stawów, działa odprężająco i relaksująco, poprawia krążenie. Skóra po kąpieli staje się pełna blasku i aksamitnie delikatna. Kąpiel staje się źródłem wielu przyjemnych doznań.
Sama sól zawiera wiele biopierwiastków, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Skład mikroelementów w soli zbliżony jest do ich zawartości w płynie ustrojowym, są więc bardzo dobrze przyswajalne.
Sole są bardzo wydajne, 70-100g wystarcza do zrobienia pielęgnacyjno-leczniczej kąpieli, pozostawiającej skórę pachnącą i we wspaniałej kondycji.
 
Cynk — mikroelement, niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu, składnik około 18stu enzymów. Stosowany zewnętrznie absorbuje nadmiar sebum i zanieczyszczania skórne. Wspomaga proces leczenia łojotoku. Często stosowany tlenek cynku, który działa przeciwtrądzikowo, przeciwzapalnie i ułatwia gojenie się skóry. 
Magnez, mangan, miedź, potas, wapń, selen, żelazo. 
Aksamitne wygładzenie, pachnące odprężenie, usprawnienie mikrokrążenia, łagodzi bóle mięśni i stawów."

Zanim przejdę do opisu prezentacja foto :)
Na magnolii i pomarańczy widać krótki opis produktu, na greckiej skład.

MAGNOLIA:


POMARAŃCZA Z CHILLI:


GRECKA:


W każdym woreczku jakie nabyłam, znajduje się 100 g soli, czyli według zaleceń producenta widniejących na naklejkach - min. jeden taki woreczek na jedną kąpiel. Jednak według informacji na stronie, na jedną kąpiel wystarczy 70-100 g. No to w końcu jak? Min 100 g czy 70-100 wystarczy?

Cena jednego woreczka to ok 7,50 zł.

Test pierwszy: ZAPACH.

Test zdany na szóstkę z plusem!
Sole pachną obłędnie! I intensywnie!
Trzy wybrane przeze mnie rodzaje wydawały mi się najbardziej orzeźwiające i przyjemne, ale w ofercie można znaleźć sporo innych zapachów.
Myślę, że z moich wybrańców najwyraźniej pachnie sól grecka.

Sole nabyłam miej więcej w połowie grudnia i cały czas leżały na półce w łazience w oczekiwaniu na swoja kolej. Przez pierwsze kilka tygodni po zakupie, cudowny zapach roznosił się po całej łazience, stwierdziłam nawet że chyba zakupię je jako odświeżacz powietrza :D

Z biegiem czasu zapach w łazience się ulatniał, ale nie do końca. Wystarczyło przyłożyć nos w okolice woreczków, żeby znów poczuć moc!

Gdy po prawie 3 miesiącach otworzyłam woreczki, zapach w środku wciąż był obłędny!
Gdy na potrzeby foto relacji wyłożyłam sole na kilka minut na dłoń, przesiąkła ona zapachem i pachniała do końca dnia :)

Po dodaniu do wody zapach unosi się w całej łazience, a nawet mieszkaniu :)


Wielkość, intensywny kolor i kształt granulek  widać na powyższym zdjęciu więc nie będę ich opisywała.
Po dodaniu do wody ich kolor blednie, a następnie znika, w zamian delikatnie barwiąc wodę.
Same ziarenka stają się przezroczyste i w ciągu kilku - kilkunastu minut rozpuszczają się (jak dla mnie trochę za długo).
Ciężko mi określić właściwości nawilżające, wiem na pewno, że skóra przyjemnie i delikatnie pachnie :) Według mnie jeden woreczek starcza na dwie kąpiele.

Czy kupię go ponownie? Nie wiem :)

 Z jednej strony nie jest to produkt tani, z drugiej natomiast nigdy nie miałam soli piękniej i mocniej pachnących. Myślę, że kiedyś się jeszcze skuszę, ale raczej okazjonalnie niż gdybym miała kupować regularnie.

P.S. Ostatnio kupiłam mamie na wypróbowanie grecką i się okazało, że ma nieco inny kolor niż widoczny na powyższych zdjęciach. Pani poinformowała mnie, że za każdym razem są inne odcienie, więc nie sugerujcie się dokładnie kolorami. Niestety mój aparat nie oddał faktycznego koloru, ale ta sól ma jaśniejszy odcień zieleni od poprzedniej i ma brązowy nalot. Wydaje mi się, że mniej intensywnie pachnie. Poniżej zamieszczam zdjęcie:
 


Na pewno warto wypróbować :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...