sobota, 7 kwietnia 2012

Open'er 2012 - Penderecki - Greenwood, The Mars Volta


Muzyka klasyczna kojarzy mi się (nie wiedzieć czemu) z jednym wydarzeniem:
Do dziś pamiętam kwietniowe popołudnie 2008 roku, kiedy to znalazłam się na Przeglądzie
Piosenki Aktorskiej.
Dokładniej to na spektaklu "Opera za trzy grosze" teatru Berliner Ensemble.
 Było to jedno z większych wydarzeń tamtej edycji Przeglądu, więc niecierpliwie przebierałam nóżkami i rączkami :)

Większość przedstawienia przespałam!!!

Trochę głupio mi z tego powodu, chyba nawet trochę wstyd... ale co tam, siedziałam w jednym rzędzie z Kingą Preis i Leszkiem Możdżerem więc z radości nóżkami przebieram do dziś!
(czy też tak macie widząc kogoś przez Was uwielbianego? :)

Ale wracając do wątku głównego:

Krzysztof Penderecki i gitarzysta Radiohead, Greenwood, podjęli niezwykłą współpracę.
 

Jej efekty zaprezentuje orkiestra AUKSO prowadzona przez Pendereckiego oraz Marka Mosia.

Jest to coś nowego na festiwalu w Gdyni i śmiem przypuszczać, że będzie to jeden z najciekawszych koncertów tegorocznej edycji.


Ponad to: The Mars Volta.

Nie do końca moje klimaty ale proszę bardzo:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...