niedziela, 15 kwietnia 2012

"Wydawnictwo"


Gdy pierwszy raz poszłam do Wydawnictwa, pomyślałam:
miejsce sponsorowane prze IKEę i wcale nie był to komplement...
Rzuciły mi się w oczy meble typowo IKEowe, które każdy wszędzie rozpozna, było trochę pusto, sztucznie, sama nie wiem.. było po prostu dziwnie (mimo, że do IKEi nic nie mam :)

Na szczęście w miarę upływu czasu miejsce zapełniło się fajnymi rzeczami - zwłaszcza tymi starymi (uwielbiam!), zrobiło się kolorowo i przytulniej i obecnie wygląda tak:


Pierwsza część klubokawiarni odpowiada mi najbardziej.


Dalsza część, całkiem fajna, prezentuje się tak:


Wydawnictwo to oczywiście również księgarnia:


I jak tu tego miejsca nie kochać:


Menu standardowe dla klubokawiarni: kawa, herbata, gorąca czekolada (mniam!!), przekąski, ciasta, kanapki, piwo i drinki.

A teraz dół:


Tu już bardziej IKEowo ;)
4 stoliki, kilka krzeseł, 2 sofy



I łazienka :)


Wydawnictwo to w zasadzie typowa klubokawiarnia.
Za dnia kawa, wieczorem piwo.
Do tego wystawy zdjęć, pokazy filmów, specjalne spotkania.
Wnętrze to oczywiście indywidualna sprawa - zdjęcia nie oddają dokładnie wszystkiego.

Ja to miejsce polecam, mimo że nie jest naj naj ulubionym, to na pewno w rankingu lubianych plasuje się wysoko ;)

Wydawnictwo, ul. Włodkowica 11, Wrocław

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...