niedziela, 13 maja 2012

Majówka cz.2 - kolor wiosny


Czyli żółty!
Nie mogę przestać zachwycać się mleczami!
Przez ostatnie dni chodziłam i mówiłam do mamy: No popatrz jakie ładne! No popatrz!
A ona na to: No daj mi już spokój, to przecież tylko mlecze!


Oprócz mleczy oczywiście rzepak, do którego też zawsze wzdycham!


I nie żółte, lecz białe ale oczywiście ulubione kwiaty wiosny, konwalie.
Ulubione do póki nie pojawią się piwonie ;)


Ps. W temacie natury - zabiłam pierwszego tegorocznego komara!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam pola rzepaku, wspomnienie mojego dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. och rzepach zawsze gdy przejezdzam kolo pol gdzie rosnie wprawiam sie w radosny nastroj takie niby nic a cieszy oko i cieplej odrazu czlowiekowi:)Obserwuje i zapraszam na mojego raczkujacego bloga Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...