poniedziałek, 7 maja 2012

one more time


Czy też tak macie, że pewna rzecz (dokładnie kosmetyk) Wam się wydaje jakaś nie taka, średnio odpowiada i odkładacie ją w szary kąt? Po czym pewnego dnia, zupełnie przypadkiem, sięgacie po nią i olśniewa Was od pierwszego (w zasadzie kolejnego) wejrzenia?
Mi się tak zdarza i zdarzyło ostatnio. Odkryłam ponownie szminkę Color Sensational Maybelline, w kolorze 150 Stellar Pink.


Opis producenta:
"Dla kogo?
Dla kobiet ceniących przede wszystkim kolor
Działanie
• Szminka zapewnia nieznany dotąd w Maybelline poziom pełnego pokrycia koloru
• Witamina E znana z wartości przeciwutleniających, aby chronić usta
• Color Sensational oferuje najbardziej luksusowy i czysty kolor,którym zabłyśniesz wszędzie, gdzie się pojawisz!

Efekt
Kolor podkreślający osobowość kobiety"


Opakowanie bardzo fajne, ciemno różowo-czerwony, prześwitujący plastik całkiem gruby i solidny. Dolna część tworzy srebrną małą stopkę. Z boku naklejony krótki opis, na dole kolor.
Góra opakowania jest płaska, dzięki czemu pomadka może stać do góry nogami.

Po ustach rozprowadza się dobrze, jednak w ostatnie ciepłe dni robiła się dosyć miękka, a jej konsystencja lekko grudkowa. Nie zbiera się w załamaniach i ma lekki "szminkowy" zapach.

Na ustach prezentuje się nieco bardziej różowo niż na zdjęciach, powiedziałabym że mocno podkreśla mój naturalny kolor ust. Ma dosyć mocno perłowe wykończenie.


Niestety trwała nie jest. Nie ma mowy by przetrwała jedzenie czy picie.


Nie wysusza ust, ale moim zdaniem specjalnie nie nawilża. Lepiej się w niej czuję gdy pod nią nałożę pomadkę ochronną nawilżającą usta.

Cena ok 22 zł i nie kupiłabym jej ponownie.

12 komentarzy:

  1. Super kolorek . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda ;)
    Dziękuję serdecznie za komentarz u mnie i zapraszam ponownie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zdazylo mi sie tak:)

    zapraszam

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. głupie pytanie wiem, ale cóż :) - chcę obserwowac Twojego bloga ale nie wiem gdzie jest opcja obserwuj, zawsze byla na samej gorze a teraz tam mam tylko udostepnij przez FB i twetera. Pomozesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie wiem czemu nie ma na górze na pasku funkcji obserwowania, znów coś pozmieniali..
      Wejdź na główną stronę bloggera: pulpit nawigacyjny, po lewej stronie masz "listę czytelniczą", i opcję "Dodaj". Po naciśnięciu, otwiera się nowe okno, tam wklejasz adres bloga, ustawiasz jako kto chcesz obserwować i tyle. Bynajmniej u mnie tak to wygląda :)

      Usuń
  5. udało mi się dodac jupii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze jedno, przeczytałam posta o Twojej reklamacji Aldo. Ja póki co reklamowałam buty z diverse, ccc i deichmann i zawsze wszystko było ok. W deichmanie juz przy pierwszym przyjsciu sprzedawca rozstrzyga reklamacje i proponuje wymiane lub spelnia Twoje oczekiwania. Te firmy polecam bo naprawdę dbają o Klienta. W aldo butów nigdy nie kupiłam i nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam strasznego pecha do butów, pewnie to wina mych stóp ;)
      Reklamowałam kiedyś buty w Deichmanie i niestety reklamacji nie uznano, mogłam z nimi polemizować, ale oczywiście odpuściłam. W Top Secret mój mężczyzna reklamował i tez większych problemów nie miał. Po przejściach z butami z Aldo, wiem że trzeba walczyć o swoje i następnym razem gdy reklamacji mi nie uznają nie odpuszczę :) tym bardziej że w między czasie moja koleżanka miała problem z butami i sprawa skończyła się w sądzie, oczywiście wygrała, więc warto czasem walczyć o swoje :)

      Usuń
  7. Prawdę powiedziawszy przydałaby się tutaj zakładka "obserwuj". Np ja bym chciała Twój blog obserwować, a się nie da... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S Nie umiem przez opcję "dodaj" Cię obserwować, bo ta opcja u mnie nie działa już od dłuższego czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś dwie szminki z tej serii,ale szybko wyschły:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...