sobota, 19 maja 2012

Z cyklu Fabryka Przyjemności - Prawie jak w sadzie!



Sobotę mamy, więc czas zafundować sobie nieco frywolności :D
Jakimś specjalnym piwoszem nie jestem, choć dobrym, mocno schłodzonym piwem nie pogardzę :)
Najbardziej lubię piwa smakowe, najbardziej jabłkowe, a oto moje nowe ulubione:


Właściwie jak sam opis mówi, jest to napój piwny - połączenie piwa i napoju o smaku jabłkowym.
Skład widoczny poniżej, ale kogo on obchodzi ;)
A TU strona producenta.


Zaryzykuję stwierdzenie, że jest to najlepsze 'piwo' jakie ostatnio piłam.
Jego największa zaleta to właśnie jabłkowy smak - bardzo naturalny, nie chemiczny, nie słodki ani sztuczny. Jabłka czuć wyraźnie, smak piwa delikatnie. Według mnie smakuje jak bardzo wysokiej jakości sok jabłkowy, z domieszką piwa oczywiście :) Najlepsze mocno słodzone w upalny dzień.

Ceny niestety nie pamiętam, chyba 3,99 w Realu, za 400 ml.

I na pewno po niego jeszcze sięgnę!

12 komentarzy:

  1. jak piwo, to tylko smakowe w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam piwa smakowe, najbardziej lubię Reddsa jabłkowego właśnie, pycha. Ale to też przy najbliższej okazji spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. HA to jest niesamowite!!!Właśnie popijając to przepyszne piwko wchodzę na Twojego bloga a tu co piwko moje piwko:) Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, super wygląda :-) Jeszcze go nie miałam, ale chyba niebawem będę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. też je lubię i jeszcze desperados :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować, bardzo lubię piwa smakowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piwa smakowe piję tylko na kaca ;)


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie piłam :((( Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To pifffko jest idealne na upały smakuje jak soczek jabłkowy:D jeśli lubisz smakowe piwa to polecam "cornellius" o smaku grejpfruta:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie pije jestem za młoda

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...