środa, 6 czerwca 2012

Yes, I do!


Czyli tak, żyję!
Jakieś 2 czy 3 tygodnie temu (dokładnie 19 maja - właśnie sprawdziłam ;) pojawił się post informujący o mym nagłym wyjeździe za granicę.

Tak też się stało.
Od 7 dni jestem już w Norwegii, czyli jutro minie pierwszy tydzień - masakra jak ten czas szybko leci!

W tym krótkim poście chciałabym poinformować Was, że mam się dobrze i nie zapomniałam o blogowym świecie, a brak wpisów spowodowany był niestety brakiem czasu.

Oczywiście chciałabym w najbliższym czasie to zmienić, co może być trudne chociażby z powodu braku aparatu, więc potencjalne posty mogą być ubogie, ale zobaczę co da się zrobić ;) Miałam kilka postów przygotowanych, ale większość zdjęć jest na drugim komputerze, który został w domku.

Tak czy siak, pozdrawiam Was bardzo gorąco, bo ponoć ochłodziło się w Polsce, choć dla pocieszenia dodam, że pewnie i tak jest cieplej niż u mnie ;)

Do szybkiego poczytania!!!

11 komentarzy:

  1. będę czekać na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile stopni Celsjusza jest u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście nie mam termometru ;) ale w ostatnich dniach było ponoć ok 6 stopni, w ciągu dnia oczywiście..

      Usuń
    2. Anonimowy10:11

      to nie tak źle :D

      Usuń
    3. u mnie dziś chyba tez jest tyle stopni. Zimno się zrobiło.

      Usuń
  3. oj tam jakoś bez zdjęć przeżyjemy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie nadaję do Norwegii, bo jestem strasznym zmarzluchem, brr. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Norway...how exciting!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a fab Tuesday Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę! Mam nadzieję, że kiedyś tam pojadę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda tutaj jest bardzo zmienna... Udanego pobytu w Norwegii! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...