czwartek, 2 sierpnia 2012

Nie żebym miala obsesję, no ale..

 
..uwielbiam fotografować dzieci, zwłaszcza bawiące się, zwłaszcza na plaży.
(właściwie robienie zdjęć dzieciom to najlepszy powód dla mnie by zmusić się do pójścia na plażę)
Jest to jedno z moich zboczeń fotograficznych. I nie, nikt mnie jeszcze za pedofila nie wziął ;)

I wiem, że dziś czwartek, i bliżej do tego weekendu niż do poprzedniego, no ale będą foty z weekendu ostatniego :)


No dobra, 2 zdjęcia z obcymi dziećmi wystarcza, bo będę miała jeszcze problemy :)(:
 
 I żeby nie było, o to najważniejszy (zaraz po zrobieniu fotek bawiącym się dzieciom) powód plażowania:


Wzięłam się za "Drwala" i oderwać nie mogę, właściwie to nie mogłam, bo właśnie czytać książkę skończyłam, i krzyczę wewnętrznie JESZCZEEEE! bo tak mi się podobała!
Recenzja pojaw się niebawem (miejmy nadzieje...).

3 komentarze:

  1. miałam nadzieję, że zdjęć dzieci będzie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, no dopsz, następnym razem będzie więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, ale ja chcę wiecej! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...