sobota, 3 listopada 2012

Cichutko, powolutku, jak gdyby nigdy nic...



"Niechętnie otwieram oczy, wystawiam nogę spod ciepłej kołdry..."



Witajcie kochani w ten piękny sobotni poranek!
 Czy u Was też świeci (o tej porze to jeszcze trochę nieśmiało) słonko?
U mnie w ostatnich dniach pogoda to prawdziwy koszmar, więc taki widok za oknem
(a jest doprawdy przepiękny, ale o tym poniżej) to prawdziwe zbawienie!

Dziś będzie kilka "suchych faktów" ;)
Ostatnie tygodnie to prawdziwe szaleństwo. Nie będę sapać, marudzić i narzekać, skupię się na 2 największych plusach :) No, może z małym wyjątkiem, bo wspomne tylko, że mój główny "antyblogowy" powód: internet szaleje (a może właśnie wręcz przeciwnie?) i kompletnie nie chce ze mną współpracować (modlę się, że to ON, a nie mój laptop, bo i tak może być :/) Ale postanowiłam stawić mu czoła i go tryumfalnie pokonać!

A teraz o nowej miłości mojego życia!
Nowe mieszkanko! Tak, kilka dni temu się przeprowadziłam i jestem zachwycona!
W pewnym sensie była to dla mnie niespodzianka i po ostatnich ciężkich tygodniach z prawdziwą przyjemnością (i ledwo dysząc) wnosiłam swoje wszystkie graty na niemałą górkę. Ducha niemal wyzionęłam, ale warto było bo WIDOK Z OKIEN NA MORZE I GÓRY jest zabójczy!
(Zdjęcia tego co mam za oknem pewnie będą się regularnie pojawiać, bo jest to obecnie mój ulubiony temat do fotografowania.)

Drugi plus ostatnich tygodni: wakacje w Polsce!
Niestety 2,5 tygodnia zleciało niemal jak 3 dni, ale bardzo tej podróży potrzebowałam
(już odliczam dni do kolejnej wizyty, dopiero na Święta :/).
Myślę, że tym wakacjom poświęcę oddzielny wpis (może nawet kilka) więc jeszcze o nich przeczytacie.

Po za tym mam kilka zaległych postów (przede wszystkim z Oslo i Trondheim i oczywiście kosmetyki!) więc przy najbliższej okazji pomódlcie się o mój internet :D i wyczekujcie kolejnych wypocin! (ps. tego posta piszę od godz. ok. 8:40, więc ponad 2 godz! bo tak mi się internet wiesza ;(

Życzę miłej i przyjemnej soboty!
Cmok, cmok!

Ps. Twitter.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...