poniedziałek, 12 listopada 2012

Nie przegapcie tego!


Dokładnie za 3 tygodnie, czyli 3 grudnia, kolejna edycja Dnia Darmowej Dostawy!
I tak jak co roku przypominam sobie o nim zazwyczaj po południu danego dnia, tak tym razem myślałam o nim już pod koniec października :)

Tu link do strony, gdzie możecie sobie sprawdzić wszystkie sklepy bioręce udział w akcji, ale ja chciałabym wam przedstawić jeden, który szczególnie mnie zainteresował:

Sklepkratka.pl oferuje produkty niemiecki, a co najważniejsze, kosmetyki niemieckie! Niestety firmy Alverde w swoim asortymencie nie ma, ale za to całkiem spory wybór produktów Balea, zwłaszcza żeli pod prysznic. Są one już tak rozsławione, że na samą myśl cieknie mi ślinka! Ja naliczyłam 22 (!) rodzaje (ale nie sprawdzałam każdorazowo dostępności), a ich ceny wahają się od 4,20 zł (ten akurat to żel dla mężczyzn ;) do 7,20 zł.

Prt sc ze strony sklepu.

Sprawdziłam na Allegro i ceny są tam (wraz z dostawą) wyższe. Np.Grapefruit (300 ml) 4,90 zł, gdzie na Allegro 9,40 zł (z dostawą oczywiście):


Huttenzauber (250 ml) 6,90 zł, na Allegro 13,15 zł (z dostawą):

Jeśli chodzi o Balea znaleźć można też m.in. kremy, balsamy do ciała (uwaga! niektóre są w dziale z żelami pod prysznic!) czy kosmetyki dla dzieci.

W związku z ideą Dnia Darmowej Dostawy płacimy tylko za produkt, bez dodatkowych kosztów!
Coś czuję, że będę miała ogromny dylemat na jakie żele się zdecydować i pewnie zrobię zapas na cały rok :) Wybrałam też kilka innych rzeczy, jednak są to firmy o których nawet nie słyszałam, więc ich będę tak naprawdę najbardziej ciekawa :) Mam nadzieje, że też znajdziecie coś dla siebie!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...